June 13, 2009

F.C. Naveta solicita arbitrii straini

Acuze grave aduse de cei de la AL Haba-Rnam Botbal. Unul dintre componentii lotului acuza maniera de arbitraj a partidei incheiate cu 3-4. "am fost furati ....de ALbitru....tusher"(sursa: site-ul oficial al echipei). Contactat telefonic pentru acest subiect Radu "Toja" Buzaianu a lansat si el un atac dur la adresa echipei adverse: "in timpul meciului arbitrul mi-a recunoscut ca nu ne-a acordat acel penalty la George Hagivreta, pentru ca deja avusesem unul. LA fel am sa procedez si eu duminica. Nu am sa marchez al 4-lea gol pentru ca deja am marcat trei. Noi suntem cei vanati de arbitrii". Buzaianu a incheiat cu un mesaj catre coechipieri: "Pe ei pe mama lor duminica". Se anunta un meci de foc, ambele echipe dorindu-si victoria.

2 comments:

  1. un botbalist habarnistJune 13, 2009 at 10:13 AM

    va anunt pe aceasta cale ca maine brigada de arbitri va fi formata din un central (tot ala de data tecuta) si doua asistente.Asadar doleantele voastre au fost ascultate.Am adus doi arbitri straini (de fotbal)

    ReplyDelete
  2. forza fc navetaaaaaa

    ReplyDelete