June 12, 2009

Senzational: Culorile Clubului au fost compromise!!!

Rezultatul poll-ului "Culorile Clubului" de pana acum starneste un val de neliniste in vestiarul navetistilor. Aparent acestia sunt indignati de faptul ca fanii ii vor in roz.
"Hagi": Este inuman sa jucam in roz......spuneti-mi si mie o echipa de fotbal care are echipamentul roz....
"Umbra": Vinovat este cel care a facut poll-ul.
"Vladimir": Trebuie remediata imediat situatia
"Turnul Catapulta": Pisica e vinovat pentru rezultat. Trebuia sa puna niste culori serioase...
Momentan nu am reusit sa luam legatura cu "Pisica" pentru declaratii.

4 comments:

  1. @Hagi Palermo are echipamentul roz :) http://u.nu/7c6b
    am votat cu albastru, desi acum as vrea mai mult portocaliu

    ReplyDelete
  2. propun ca rozul sa devina portocaliu :)

    ReplyDelete
  3. si eu sunt de acord. am fi un fel de finalista Uefa, Werder Bremen :D

    ReplyDelete